Microsoft Teams: Uživatelé nemusí být schopni spustit Microsoft Teams na zařízeních Mac // Some users may be unable to launch Microsoft Teams on Mac devices
Incident Report for IT MUNI Services StatusPage
Resolved
closed
Posted Jan 16, 2025 - 16:18 CET
Update
Uzavřeno
//
Closed
Posted Jan 16, 2025 - 16:08 CET
Update
Microsoft vydal doporučení k manuální instalaci - problém vyřešen

//

MicroSoft recomended manual instalation of Teams for Fix this problem
Posted Jan 16, 2025 - 16:04 CET
Update
Nasazení opravy postupuje podle očekávání a očekáváme její dokončení do naší příští plánované aktualizace. (Čtvrtek 16. ledna 2025 v 16:00)

//

The deployment of the fix is progressing as expected, and we anticipate its completion by our next scheduled update (Thursday, January 16, 2025, at 4:00 PM).
Posted Jan 14, 2025 - 08:45 CET
Update
Některým uživatelům se může zobrazit vyskakovací okno se zprávou „Aplikační balíček je poškozen“. Uživatelé mohou spustit aplikaci přímo ze složky aplikací a toto vyskakovací okno ignorovat, aby se tomuto problému vyhnuli. Uživatelé mohou také odstranit balíček aplikací ze složky aplikací a znovu nainstalovat Microsoft Teams, aby také vyřešili dopad. // Some users may receive a popup stating, "The application bundle is corrupted". Users can run the application directly from the applications folder and ignore this popup to avoid this issue. Users can also delete the application bundle from the applications folder and install Microsoft Teams again to also resolve impact.
Posted Jan 13, 2025 - 08:32 CET
Identified
Problém byl úspěšně identifikován. Oprava byla ověřena a začal proces implementace.
//
The issue has been successfully identified. The fix has been validated and the implementation process has begun.
Posted Jan 10, 2025 - 15:17 CET
Investigating
Naše služby automatického monitorování nás upozornily na problém, kdy uživatelé v Microsoft Teams pro Mac OS verze 13.7.2, 14.7.2 a 15.2 nemusí být schopni spustit desktopového klienta. Zjistili jsme, že aktualizace třetí strany obsahuje chybu kódu, která má za následek poškození automatických aktualizací Microsoft Teams pro Mac. Spolupracujeme s našimi partnery třetích stran na vyřešení problému a pozastavení všech aktualizací pro uživatele Mac, abychom zabránili dalšímu šíření problému. // Our automated monitoring services notified us of an issue where users on Microsoft Teams for Mac OS versions 13.7.2, 14.7.2, and 15.2 may be unable to launch the desktop client. We've determined that a third-party update contains a code error that's resulting in auto-updates to Microsoft Teams for Mac to become corrupted. We're working with our third-party partners to resolve the issue, along with pausing all updates for Mac users to prevent the issue from propagating further.
Posted Jan 08, 2025 - 17:38 CET
This incident affected: E-mail, spolupráce (M365, Atlassian) / E-mail, communication, cooperation (MS 365, Atlassian) (Microsoft 365).