Ověření synchronizace složek v OneDrive po výpadku (13.–14. 3. 2025) / Check OneDrive Folder Sync After Outage (March 13–14 2025)

Incident Report for IT MUNI Services StatusPage

Monitoring

V období 13-14.3. mohlo dojít ke zastavení synchronizace (automatického zálohování) složek Plocha, Dokumenty, Obrázky na některých stanicích v Centralní správě. Pokud využíváte tuto funkci, ověřte si prosím aktuální nastavení v klientu OD podle Zálohování složek pomocí OneDrivu - Podpora Microsoftu. https://support.microsoft.com/cs-cz/office/z%C3%A1lohov%C3%A1n%C3%AD-slo%C5%BEek-pomoc%C3%AD-onedrivu-d61a7930-a6fb-4b95-b28a-6552e77c3057

//

Between March 13–14, the synchronization (automatic backup) of the Desktop, Documents, and Pictures folders may have stopped on some workstations in Central Administration. If you use this feature, please check your current settings in the OneDrive client according to the Back up your folders with OneDrive guide from Microsoft Support. https://support.microsoft.com/en-us/office/back-up-your-folders-with-onedrive-d61a7930-a6fb-4b95-b28a-6552e77c3057
Posted Mar 14, 2025 - 12:43 CET